Certurile din RST cu alte comunitati

Niciun comentariu

M-am intors de curand cu un nou post pe blogul meu dar de aceasta data despre "Certurile din RST cu alte comunitati "stiu ca suna aberant venind din partea mea nu vreau sa critic pe nimeni din RST sunt o echipa foarte cunoscuta de multa lume cu multa experienta si de asta ai si RECOMAND.In ani astia sau intamplat multe consecinte pe baza acestor certuri intamplari care au avut consecinte de a distruge forumuri-le concurentei cum ar fi RSP sau iSecurity Center Team .Eu retragandu-ma din aceste certuri am hotarat sa fac un post pe baza acestor certuri care va ajunge si pe RST in scurt timp .


  • Totul a inceput cand si-a deschis Valium RSP cu anumite persoane recrutate si din rst si de unde a apucat el a realizat cateva atacuri in acel timp dovedind de ce este in stare  au avut si certuri cu cei din rst si neintelegeri .Tin minte ca in zilele acelea rst era tinut in atacuri tip DOS si folosind cei din echipa rst tot felul de posibilitati de a rade acel forum de pe grila de cautare .
  • O alta comunitate iSecurity Center Fondator : Mecanik recunoscut pentru creatiile lui in php si munca lui fara al lauda s-au adunat si la acesta persoane doritoare de a invata limbaje noi de programare sau cine stie mai ce .Tot asa acesta a fost atacat si tinut DOWN pentru cateva zile schimbandusi webhostul la alt provider.
RST :  Asa cum se vede el a ramas acelas plin de putere si cu multi utilizatori doritori de a invatat cate ceva el este singurul forum care a ramas activ dintr-e rsp si ise .Rsp renuntand la forum iar Ise neavand utilizatori activi 

Vreau sa va zic ca recomand RST este o echipa buna si isi au locul unde trebuie multe incurajari din partea mea doresc .


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu